GUIDE #8: Timing af pressemeddelelsen
Hvis du gerne vil begrave en pressemeddelelse, skal den sendes ud fredag eftermiddag. Men hvornår skal den udsendes for at optimere muligheden for, at den bliver set af en journalist? Se med her, for at få et indblik i journalisters emailadfærd.
Andre videoer
GUIDE #9: Lokalpressens tre ben
GUIDE #9: Lokalpressens tre ben Lokalmedier er en fantastisk kanal til at nå den generelle befolkning. Men hvad skal der til at få omtale? Denne video gennemgår de tre grundlæggende indholdstyper, som nærmest alt lokalstof er bygget op omkring.ANDRE VIDEOER
GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr
GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr Hvilke information skal en pressemeddelelse indeholde, og hvordan skal den opbygges, så det passer til journalisternes krav? Det har vi spurgt 100 journalister om, og svarene gennemgår vi i denne video. Andre videoer
GUIDE #6: Nyhedstrekanten
GUIDE #6: Nyhedstrekanten Nyhedstrekanten er den mest anvendte fortællemodel til nyheder. Derfor skal dine pressemeddelelser følge samme opbygning, så det er nemt for journalisten at sætte den direkte i avisen. Princippet i modellen er, at det vigtigste skrives først....