Sender vi pressemeddelelser ud på det rigtige tidspunkt?

Nej, det gør vi ikke. Men der skal ikke meget til, at vi bliver bedre.

På baggrund af 7.682.221 udsendte pressemeddelelser i Danmark i perioden fra 28/11-2012 til 29/11-2013 giver vi i denne analyse et meget retvisende billede af, hvordan kommunikatører arbejder med pressemeddelelser. Ligeledes kigger analysen på, hvordan journalisters hverdag ser ud, og hvornår de læser dine pressemeddelelser.

Hent den fulde analyse allerede i dag og få mere succes med dine pressemeddelelser.

Med venlig hilsen
VOCAST Team

Hent analysen her, gratis

Udfyld felterne nedenfor og modtag analysen med det samme.

Bemærk: Når du har udfyldt felterne og sagt “ja tak” til at hente analysen, vil du modtage en mail fra os med et link til rapporten. Du er ikke automatisk tilmeldt nyhedsbreve eller andre mailinglister fra VOCAST.

Andre artikler

Derfor skal du inkorporere Twitter i din digitale PR-strategi

Derfor skal du inkorporere Twitter i din digitale PR-strategi

PR er blevet digitalt og det kræver, at du giver dine kommunikationsindsatser liv på tværs af forskellige kanaler. En god pressehistorie forsvinder nemlig hurtigt i det fragmenterede mediebillede. Derfor har vi spurgt ekspert og kommunikationsrådgiver Troels...

Bliv inspireret: 2 cases om Influencer Marketing

Bliv inspireret: 2 cases om Influencer Marketing

Hos VOCAST har vi samlet en række konkrete råd om Influencer Marketing med udgangspunkt i cases fra Vejle Kommune og Odense ZOO. Læs her, hvordan du kan bruge Influencer Marketing i din næste kommunikationskampagne. ​ Influencer Marketing er et kommunikationsværktøj,...