Sender vi pressemeddelelser ud på det rigtige tidspunkt?

Nej, det gør vi ikke. Men der skal ikke meget til, at vi bliver bedre.

På baggrund af 7.682.221 udsendte pressemeddelelser i Danmark i perioden fra 28/11-2012 til 29/11-2013 giver vi i denne analyse et meget retvisende billede af, hvordan kommunikatører arbejder med pressemeddelelser. Ligeledes kigger analysen på, hvordan journalisters hverdag ser ud, og hvornår de læser dine pressemeddelelser.

Hent den fulde analyse allerede i dag og få mere succes med dine pressemeddelelser.

Med venlig hilsen
VOCAST Team

Hent analysen her, gratis

Udfyld felterne nedenfor og modtag analysen med det samme.

Bemærk: Når du har udfyldt felterne og sagt “ja tak” til at hente analysen, vil du modtage en mail fra os med et link til rapporten. Du er ikke automatisk tilmeldt nyhedsbreve eller andre mailinglister fra VOCAST.

ANDRE ARTIKLER

Top 10: Nyhedsinfluenter på Twitter og Instagram

Vi har fundet en række journalister og værter, som klarer sig særligt godt på de sociale medier, og som derfor er et bud på nogle anderledes, men spændende influenter - nemlig nyhedsinfluenter. Nyhedsinfluenter, som vi kalder dem, er enten journalister eller værter,...

Guide: Sådan bruger du influenter i dit pressearbejde

Influent-marketing er en millionbranche i rivende udvikling. Derfor har vi taget en snak med Pernille Caroline Lotus, medejer af nordens største influent-bureau CUBE, om branchen og forskellige muligheder for at samarbejde med influenter - også når man ønsker at...

Engagement er nøgleordet blandt børn og unge

Den yngre befolkning i Danmark er en målgruppe, som kan være udfordrende at kommunikere til. Derfor har vi taget en snak med Aslak Gottlieb, specialist i kommunikation til børn og unge, for at høre, hvordan man bedst muligt tilrettelægger sin kommunikationsstrategi....