Sender vi pressemeddelelser ud på det rigtige tidspunkt?

Nej, det gør vi ikke. Men der skal ikke meget til, at vi bliver bedre.

På baggrund af 7.682.221 udsendte pressemeddelelser i Danmark i perioden fra 28/11-2012 til 29/11-2013 giver vi i denne analyse et meget retvisende billede af, hvordan kommunikatører arbejder med pressemeddelelser. Ligeledes kigger analysen på, hvordan journalisters hverdag ser ud, og hvornår de læser dine pressemeddelelser.

Hent den fulde analyse allerede i dag og få mere succes med dine pressemeddelelser.

Med venlig hilsen
VOCAST Team

Hent analysen her, gratis

Udfyld felterne nedenfor og modtag analysen med det samme.

Bemærk: Når du har udfyldt felterne og sagt “ja tak” til at hente analysen, vil du modtage en mail fra os med et link til rapporten. Du er ikke automatisk tilmeldt nyhedsbreve eller andre mailinglister fra VOCAST.

ANDRE ARTIKLER

Engagement er nøgleordet blandt børn og unge

Den yngre befolkning i Danmark er en målgruppe, som kan være udfordrende at kommunikere til. Derfor har vi taget en snak med Aslak Gottlieb, specialist i kommunikation til børn og unge, for at høre, hvordan man bedst muligt tilrettelægger sin kommunikationsstrategi....

Agurketiden er over os – eller er den?

Det meste af Danmark er på ferie, og det er nyhedernes lavsæson. Vi har derfor spurgt nogle medier, om det kan betale sig at sende pressemeddelelser ud i denne periode, og om agurketiden overhovedet stadig findes. Agurketiden beskriver den periode på året, hvor der er...

Valgkampens topemne: Tips til at kommunikere om miljø og klima

Klima er det emne, som interesserer både vælgerne og politikerne mest. Samtidig er Verdens miljødag lige rundt om hjørnet. Vi har derfor spurgt Danmarks Naturfredningsforening om, hvad de gør for at gøre klima og miljø mere nærværende. Aktualiteten for miljø og klima...