Casebaseret pressekommunikation
Henny Christensen er ledende redaktionschef på BT. Henny fortæller om BTs brug af cases i deres formidling; Hvad skal en case kunne, før BT finder den interessant?
Maria Luisa Højbjerg er kommunikationschef i Ældre Sagen. Maria giver et indblik i metode, opbygning af casedatabase, etiske overvejelser, samt en forklaring på hvad en case-detektiv er.

Download de vigtigste pointer
Andre videoer
GUIDE #9: Lokalpressens tre ben
GUIDE #9: Lokalpressens tre ben Lokalmedier er en fantastisk kanal til at nå den generelle befolkning. Men hvad skal der til at få omtale? Denne video gennemgår de tre grundlæggende indholdstyper, som nærmest alt lokalstof er bygget op omkring.ANDRE VIDEOER
GUIDE #8: Timing af pressemeddelelsen
GUIDE #8: Timing af pressemeddelelsen Hvis du gerne vil begrave en pressemeddelelse, skal den sendes ud fredag eftermiddag. Men hvornår skal den udsendes for at optimere muligheden for, at den bliver set af en journalist? Se med her, for at få et indblik i...
GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr
GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr Hvilke information skal en pressemeddelelse indeholde, og hvordan skal den opbygges, så det passer til journalisternes krav? Det har vi spurgt 100 journalister om, og svarene gennemgår vi i denne video. Andre videoer