GUIDE #4: Vinkling – Glem dig selv

Først når du vinkler på omverdenen begynder andre at interessere sig for dine budskaber.

Hent PDF’en “Vinkling – Glem dig selv” her

Vinkling---Glem-dig-selv

Andre videoer

GUIDE #9: Lokalpressens tre ben

GUIDE #9: Lokalpressens tre ben

GUIDE #9: Lokalpressens tre ben Lokalmedier er en fantastisk kanal til at nå den generelle befolkning. Men hvad skal der til at få omtale? Denne video gennemgår de tre grundlæggende indholdstyper, som nærmest alt lokalstof er bygget op omkring.ANDRE VIDEOER

GUIDE #8: Timing af pressemeddelelsen

GUIDE #8: Timing af pressemeddelelsen

GUIDE #8: Timing af pressemeddelelsen Hvis du gerne vil begrave en pressemeddelelse, skal den sendes ud fredag eftermiddag. Men hvornår skal den udsendes for at optimere muligheden for, at den bliver set af en journalist? Se med her, for at få et indblik i...

GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr

GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr

GUIDE #7: Pressemeddelelsens udstyr Hvilke information skal en pressemeddelelse indeholde, og hvordan skal den opbygges, så det passer til journalisternes krav? Det har vi spurgt 100 journalister om, og svarene gennemgår vi i denne video. Andre videoer