Oplæg om casens rolle
– i både journalistik og kommunikation

Journalistik og kommunikation bliver vendt i dette oplæg, der betoner emnet om casebaseret pressekommunikation i forhold til opbygning, interesse og formidling.

Download de vigtigste pointer

De vigtigste konklusioner og huskeregler fra de to oplægsholdere er samlet på en side til at printe ud og hænge op.

Casebaseret pressekommunikation

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Bemærk: Når du udfylder ovenstående formular vil du automatisk få tilsendt nye artikler, videoer og anden viden vi producerer om kommunikation, medier og PR. Du kan til hver en tid afmelde dig denne service ved at klikke på “afmeld”, i de emails du modtager.

Faktaboks:

Henny Christensen er ledende redaktionschef på BT. Henny fortæller om BTs brug af cases i deres formidling; Hvad skal en case kunne, før BT finder den interessant?

Maria Luisa Højbjerg er kommunikationschef i Ældre Sagen. Maria giver et indblik i metode, opbygning af casedatabase, etiske overvejelser, samt en forklaring på hvad en case-detektiv er.

ANDRE ARTIKLER

Kampen om lokalpressen

Det er en kunst i sig selv at opnå omtale i pressen, og kunsten bliver kun større, når man vil ramme de lokale medier. Men Dyreværnet har knækket koden til lokalpressen, og VOCAST har talt med dem om, hvad de har gjort. Kampen om lokalpressen Det bliver sværere og...

GDPR: Hvordan tager du bedst hånd om dine data?

GDPR: HVORDAN TAGER DU BEDST HÅND OM DINE DATA? Du har fundet på den perfekte måde til at håndtere de kontakter, som findes i din virksomhed, og har behandlet deres data med respekt. Men selvfølgelig får den nye GDPR-lovgivning dig til at tænke en ekstra gang over...