Clubhouse: Sådan kan du bruge det nye sociale medie
Hvad kan Clubhouse, og hvem kan drage nytte af at bruge det nyeste sociale medie? Vi har undersøgt, om virksomheder og organisationer bør hoppe med på bølgen og bruge Clubhouse i deres kommunikation.
Det er muligt selv at oprette rum, hvor der tales om et bestemt emne, men man kan også nøjes med at lytte til samtalerne i de forskellige rum. Hele verden har allerede taget varmt imod mediet, men langt fra alle danskere har hørt om det endnu.
Men er det bare endnu et socialt medie, eller skal du undersøge det nærmere og måske endda inddrage det i kommunikationsstrategien? Det har vi spurgt Julie Lindegaard om, som er kommunikations- og salgschef hos Odense Teater og tidligere radiovært. Hun er allerede blevet bidt af Clubhouse og har prøvet kræfter med mediet.
Hvem er brugerne på Clubhouse?
Er det et socialt medie, som virksomheder og organisationer skal satse på?
Har du nogle tips til, hvordan virsomheder og organisationer kan bruge Clubhouse?
Er Clubhouse kommet for at blive?
ANDRE ARTIKLER
Brug TikTok i jeres kommunikations- strategi
TikTok er det hurtigst voksende sociale medie i verden, og med dets flere millioner brugere er det i dag en af de største sociale medie platforme. Spørgsmålet er bare, hvordan man som virksomhed skal benytte det sociale medie, der ellers er kendt som et medie for...
Presseomtale slår rekord: “De skal kunne sætte det direkte i avisen”
EDC Erhverv Poul Erik Bech bliver omtalt mere end nogensinde før i de danske medier. Årsagen til den store stigning finder de i, at de har struktureret og automatiseret store dele af pressearbejdet. Vi kender alle det blå og gule EDC-logo, men på trods af det...
Madinfluenter er eksperter i kommunikation om mad og sundhed
I kampen om opmærksomhed og popularitet på sociale medier klarer en bestemt gruppe sig særlig godt - nemlig madinfluenter. Hvad er opskriften bag succesen, og hvad kan influenterne bidrage med? Madlavning og bagning favner bredt på sociale medier og har en evne til...