Sender vi pressemeddelelser ud på det rigtige tidspunkt?

Nej, det gør vi ikke. Men der skal ikke meget til, at vi bliver bedre.

På baggrund af 7.682.221 udsendte pressemeddelelser i Danmark i perioden fra 28/11-2012 til 29/11-2013 giver vi i denne analyse et meget retvisende billede af, hvordan kommunikatører arbejder med pressemeddelelser. Ligeledes kigger analysen på, hvordan journalisters hverdag ser ud, og hvornår de læser dine pressemeddelelser.

Hent den fulde analyse allerede i dag og få mere succes med dine pressemeddelelser.

Med venlig hilsen
VOCAST Team

Hent analysen her, gratis

Udfyld felterne nedenfor og modtag analysen med det samme.

Bemærk: Når du har udfyldt felterne og sagt “ja tak” til at hente analysen, vil du modtage en mail fra os med et link til rapporten. Du er ikke automatisk tilmeldt nyhedsbreve eller andre mailinglister fra VOCAST.

ANDRE ARTIKLER

Odense Zoo

Odense Zoo Hos Odense ZOO er VOCAST blevet en integreret del af det daglige pressearbejde. Det er kommunikationschef, Rikke Skovlund, der er den primære bruger, og for hende har systemet nogle klare fordele, i forhold til hvordan de håndterede samme stykke arbejde...

Øg interaktionen med dine modtagere

Få mere interaktion med dine modtagere En ny undersøgelse viser at den gennemsnitlige koncentrationsevne ligger på omkring 8 sekunder. Det er et fald på 4 sekunder fra år 2000 og viser at det er nødvendigt med overskueligt indhold i dine emails, med budskaber der er...

YouTube slår konkurrenterne

YouTube slår konkurrenterne YouTube er den mest brugte streamingtjeneste på ugentlig basis. Hele 48 % af danskerne over 12 år bruger nemlig YouTube mindst én gang ugen. Det viser DR Medieforsknings nyligt udkomne rapport Medieudviklingen 2016. Af Christoffer Schyth...